سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم
سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

دقت در انتخاب جنس قبل از خرید لباس ورزشی عمده و دقت در حفظ و نگهداری پوشاک ورزشی بسیار مهم است. اگر به دنبال راهی برای حفظ طول عمر و ماندگاری بالای پوشاک ورزشی خود هستید، باید علاوه بر آگاهی از نحوه ی صحیح شست و شو و نگهداری از پوشاک ورزشی، به کیفیت پارچه ی لباس ورزشی و سایر پوشاک ورزشی نیز دقت نمایید که در این مقاله از سایت یارتیم قصد داریم به این موضوع به صورت کامل بپردازیم:

لیست بهترین عمده فروشان لباس ورزشی؛

۱-رز چیک

وارد کننده و تولید کننده انواع لگ های اسپرت و باشگاهی زنانه

شماره تماس:

09124984083

کانال تلگرام:

https://t.me/rosechik

پیج اینستاگرام:

rosechic@

آدرس:

بازار بزرگ تهران- بازار عباس آباد- سرای سعید پلاک ١

دسته بندی لباس های ورزشی

۱)  لباس ورزشی حرفه ای که در آن از حداکثر قدرت بدن استفاده میشود، محدوده سنی و جنسیت بازیکن از پیش تعریف شده است. و احتمالاً این لباس های ورزشی برای مدت کوتاهی پوشیده می شود ، دفعات پوشیدن از پیش تعیین شده است و شرایط آب و هوایی تقریبا در مرزهای مورد نیاز ثابت است.که حتی زمین ورزشی (داخل سالن یا فضای باز) نیز در انتخاب پوشاک ورزشی تاثیرگذار است.

۲)  لباس ورزشی که برای اوقات فراغت تولید شده و در آن فعالیت بدنی کم تا متوسطی پیش بینی شده است. و سن(پیر یا جوان) و جنسیت بازیکنی که این لباس ورزشی را میپوشد تفاوت زیادی نداشته باشد. یعنی هم پیر یا جوان و هم زن یا مرد آن را بپوشد.

 

تفاوت این دو دسته در نوع طراحی ، زیبایی ، عملکرد آن و آسایش و راحتی می باشد.

لباس های ورزشی حرفه ای که در اصطلاح (activewear) میگویند .شامل لوازم جانبی مانند کفش ورزشی حرفه ای هم می شود.

و همچنین به خاطر سطح فعالیت بالا و عملکرد ورزشی ، نوع رقابت ورزشی و حتی شرایط جوی در انتخاب لباس یک ورزشکار حرفه ای تاثیر گذار می باشد.

 

طبقه بندی پوشاک ورزشی بر اساس شرایط آب و هوایی

 

۱)   محصولات ورزشی برای آب و هوای سرد

۲)   محصولات ورزشی  برای آب و هوای معتدل

۳)  محصولات ورزشی برای آب هوای گرم

 

همچنین محصولات لباس ورزشی براساس نوع فعالیت طبقه بندی میشود که انواع مختلفی ار جمله:

لباس تیمی عمده(لباس ورزشی فوتبال ، لباس بسکتبال و…) ، لباس دوچرخه سواری ، لباس های رزمی ، لباس مخصوص اسکی ، لباس یوگا و غیره

ویژگی های اصلی در تولید عمده لباس های ورزشی

تولید پوشاک ورزشی به فاکتورهای زیادی مربوط میشود که در ادامه به آن اشاره می شود.

 

*     نوع ورزش

*    سطح فعالیت بدنی

*      تیم ورزشی باشد یا انفرادی

*      ورزشکار حرفه ای باشد یا آماتور

*      جنسیت و سن

*      آب و هوای استفاده از لباس

*       سایر کاکرد های تخصصی

 

البته در بازار و فروشگاه های لباس ورزشی ، بیشتر محصولات لباس ورزشی با ویژگی های کلی عملکرد مانند تناسب ، کشش ، رنگ و نگهداری (شستشو و خشک کردن) مشخص می شود.

 

۴ نکته اساسی در زمینه تولید و طراحی لباس ورزشی

 

۱)   دوام

۲)   راحتی

۳)   کارکرد

۴)   زیبای و جداب بودن طراحی

 

ویژگی های دوام شامل مقاومت ، کشش ، مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر پارگی ، محو نشدن رنگ ، مقاومت در برابر بو بدن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بدیهی است که برخی از ورزشها فعالیتهای بدنی زیادی را شامل می شوند که دوام را از ویژگی های اساسی عملکرد می داند.

حتی از جنبه ی نگهداری لباس ورزشی نیز به دلیل نیاز به شستشو و خشک کردن لباس های ورزشی پس از هر بار استفاده  باید دوام بالایی برخوردار باشد.

همانطور خوصیات راحتی پوشاک ورزشی به این اشاره دارد که هنگام پوشیدن و لمس کردن لباس ، حس خوبی به شما بدهد و همچنین از نظر تاکتیکی و انجام حرکات ورزشی و رابطه ی پارچه با بدن شما اهمیت زیادی دارد.

مشاهده  یک را خوب سرمایه گذاری + 5 نکته مهم

به همین دلیل افراد بسته به تناسب بدنی و سلیقه ای که دارند ، برخی لباس های آزاد ، بعضی لباس های جذب و تنگ و برخی هم با لباس های متوسط (از نظر سایز )راحت تر هستند.

از نظر کارکرد هم البسه ی ورزشی باید بتواند در هوای گرم و گرم شدن بدن با رها کردن عرق(انتقال عرق از پوست بدن  به بیرون ) باعث خنک شدن بدن و همچنین در فصول سرد سال باعث کرم نگه داشتن بدن بشود.

و  سرانجام زیبای و جذابیت لباس ورزشی در هنگام خرید مانند ظاهر ، نوع استایل ، رنگ های بکار رفته و سبک آن اهمیت زیادی دارد.

 

 

لباس هایی که تماما از پارچه های نخی تولید می شوند. با جذب بالای عرق از سوزش و قرمز شدن پوست به خصوص در نواحی از بدن که تعریق زیادی دارند. مانند کشاله های ران و زیر بغل جلوگیری می کنند.

اما لباس های تمام نخ نسبت به پوشاکی که درصدی از الیاف پلی استر در تولید آن ها استفاده شده است. از دوام کمتری برخوردارند. البته هنگام انتخاب لباس های شمعی و بادگیر و نایلونی باید دقت داشته باشید.که در داخل این لباس ها از آستر های نخی استفاده شده باشد تا علاوه بر ماندگاری بالا، قابلیت جذب رطوبت را هم داشته باشند.

فراموش نکنید که :

“نوع لباس ورزشی را بایستی با توجه به شرایط رطوبت و دمای هوا انتخاب کنید.”

شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی نوع لباس ورزشی خودتان را انتخاب کنید. مانند پیراهن، شورت ورزشی، گرمکن شلوار ورزشی و شلوار های اسلش ورزشی. پیراهن شورت های ورزشی برای فوتبال، والیبال، بسکتبال و غیره استفاده می شود که تعرق و فعالیت در این رشته های ورزشی زیاد است. گرمکن شلوار برای ورزش در فضای باز استفاده می گردد.

هنگام خرید عمده لباس ورزشی شما باید :

“تمامی ویژگی هایی که لازم است یک لباس ورزشی از آن ها برخوردار باشد را در نظر بگیرید.”

در مرحله ی اول باید به این دقت کنید که آیا لباس ورزشی مناسب فیزیک ورزشکار است یا خیر. در مراحل بعد باید به جنس، رنگ، سایز، نوع ورزش و دیگر فاکتور ها توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین لباس را تهیه کنید.

پوشاک ورزشی عمده به طور کل بر اساس :

جنس پارچه، کیفیت دوخت، تنوع رنگ ها و غیره انواع و اقسام مختلفی دارند. مهم ترین بخش در انتخاب لباس ورزشی مناسب، کیفیت پارچه می باشد. پارچه هایی که برای فعالیت های ورزشی مختلف طراحی می شوند، دارای مشخصه های زیر هستند:

  • مقاومت بالای پارچه در برابر تنش های فیزیکی ورزشکار و پاره شدن در اثر فعالیت بالا

2-جذب بالای رطوبت و عرق بدن ورزشکار و خشک شدن سریع پارچه برای جلوگیری از عرق سوز شدن

3- تهویه ی مناسب و انتقال هوای گرم از داخل لباس به خارج لباس جهت کنترل دمای بدن ورزشکار

4- خاصیت کشسانی جهت بالابردن انعطاف و راحتی ورزشکار طی فعالیت های شدید بدنی

5- استحکام الیاف و بافت پارچه در برابر شست و شوی مداوم و عدم تغییر حالت و تغییر رنگ پارچه

نکته ای که بایستی در نگهداری از پوشاک ورزشی در نظر قرار دهید، زمان شست و شوی لباس ها است.

لباس های ورزشی را باید به هنگام تعرق شدید و به محض کثیف شدن بشویید. شما می توانید به محض این که ورزش و پیاده‌روی شما تمام شد لباس ورزشی خود را که خیس عرق شده است درآورید و از رخت‌آویز آویزان کنید تا خشک شوند. هرگز اجازه ندهید این لباس‌ها در عرق غوطه ور شوند و بو بگیرند و بالافاصله آن‌ها را در معرض هوا قرار دهید تا عرق روی آن خشک شود. اگر لباس ورزشی خیس عرق را داخل ساک ورزشی خود بگذارید و مدت طولانی داخل آن نگه دارید بوی عرق به سختی از بین خواهد رفت پس حتما بلافاصله پس از رسیدن به منزل لباس‌ها را در معرض جریان هوا قرار دهید تا بو نگیرند لباس های ورزشی انواع مختلفی دارند که پر طرفدار ترین پوشاک ورزشی شامل پیراهن شورت های ورزشی و گرمکن شلوار های ورزشی می شوند.

پیراهن شورت ها برای ورزش هایی در هوای مطبوع و فضاهای سالنی و سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند.

و گرمکن شلوار های ورزشی بیشتر برای گرم نگه داشتن بدن بعد از فعالیت شدید و یا ورزش هایی که در فضای باز انجام می شوند، طرفدار دارند پوشیدن گرمکن شلوار ورزشی در محیط های سرباز، از پوست در برابر آسیب های احتمالی از جمله :

مشاهده  چگونگی بازاریابی و فروش موفق در عمده فروشی+30روش

تنش ها و درگیری های فیزیکی حین فعالیت و نور خورشید محافظت می کند.

پوشاک ورزشی پوشیده و گرم برای فضاهای سربسته مانند :

سالن فوتسال چندان مناسب نبوده و موجب :

1-افزایش تعریق

2- بالا رفتن دما و رطوبت خارج شده از بدن ورزشکار می شوند.

این مسئله موجب افزایش نیاز بدن ورزشکار به آب شده که در صورت نوشیدن زیاد آب عملکرد ورزشکار تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

همچنین در هنگام انتخاب لباس ورزشی مناسب دقت کنید که سایز مناسب بدن را انتخاب کنید.

به طوری که بدن ورزشکار در لباس ورزشی به راحتی حرکت کند و لباس نه آن قدر تنگ باشد که فرد را کلافه کند نه آن قدر آزاد باشد که مانع فعالیت ورزشکار شود.

 

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

 

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

پیدا کردن مرکز معتبر فروش عمده لباس ورزشی مردانه و زنانه شاید برامون سخت باشه. اما توی این بخش، علاوه بر راهنمای فروش عمده لباس ورزشی ، شما رو با مراکز معتبر هم آشنا می‌کنیم.

در زمان خرید عمده لباس ورزشی زنانه یا مردانه، اولین مسئله سایز لباسه. انتخاب سایز درست لباس ورزشی، برای راحتی در ورزش و انجام حرکات مختلف مهمه. در واقع لباس نباید مانع از انجام حرکات ورزشی بشه. علاوه بر این، انعطاف‌پذیری پارچه لباس در ورزش‌هایی مثل ژیمناستیک، یوگا، پیلاتس و… از اهمیت ویژه‌ای برخورداره.

دومین مسئله در خرید لباس ورزشی زنانه یا مردانه به صورت عمده، توجه به جنس لباسه. در واقع اول جنس لباس رو در نظر بگیرید و در وهله دوم به مدل و زیبایی توجه کنید. یک لباس ورزشی با جنس خوب، از ایجاد بوی نامطبوع و حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنه. حالا بهترین جنس لباس ورزشی کدومه؟ لباس ورزشی پنبه‌ای و تمام نخ، بهترین جنس لباس ورزشی زنانه و مردانه‌ست. بنابراین در زمان خرید این نکته رو در نظر بگیرید.

 

در خصوص راهنمای جامع خرید لوازم ورزشی عمده ، نکاتی در خصوص خرید انواع لوازم ورزشی رو در اختیار شما قرار میدیم:

خرید بهترین تاپ ورزشی

برای خرید تاپ ورزشی، توجه به سایز و جنس از اهمیت زیادی برخورداره. سایز تاپ ورزشی رو طوری انتخاب کنید که خیلی گشاد یا تنگ نباشه و در زمان انجام ورزش راحتی لازم رو داشته باشید. جنس تاپ باید از نخ یا پنبه باشه که تعریق ناشی از ورزش رو جذب کنه.

خرید بهترین شورت ورزشی

برای خرید شورت ورزشی مردانه یا زنانه، شورت یا شورتکی خریداری کنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشه و رطوبت رو بتونه به راحتی جذب کنه. جنس شورت ورزشی باید خاصیت کششی خوبی داشته باشه تا در زمان تمرین، دامنه حرکتی لازم رو داشته باشید.

خرید جوراب ورزشی

جوراب ورزشی، باید مچ پا رو پوشش بده. جوراب بلند در طول ورزش، با گرم نگه داشتن کچ پا، از آسیب‌های ناشی از تمرین پیشگیری می‌کنه. از طرفی جورابی انتخاب کنید که در برابر شست‌وشو مقاومت کافی رو داشته و حتما از جنس نخ باشه.

 

یک استایل شیک ورزشی، حتما یک کتونی باکیفیت و اورجینال هم می‌طلبه. عمده فروشی کتونی، توی منیریه رایج‌تره و می‌تونید به راحتی کتونی رو با قیمت عمده خریداری کنید. شما چه برندی رو دوست دارید؟

طرفدار کتونی نایک هستید یا آدیداس، پوما یا آل اسپرت؟ نیوبالانس یا ایر جردن؟ زمان خرید کتونی، برند کتونی خیلی مهمه.

اینکه شما از چه برندی خریداری کنید و اصلا اون برند اصل باشه یا ‌های کپی از اهمیت زیادی برخورداره. دومین مسئله رانینگ بودن کتونیه. کتونی که انتخاب می‌کنید باید فوق‌العاده راحت باشه. طوری که اصلا پای شما رو حین پیاده‎‌روی یا ورزش اذیت نکنه. برای خرید کتونی‌های اورجینال، می‌تونید از عمده فروشی‌های معتبر در منیریه خرید کنید

در زمینه راهنمای جامع خرید لوازم ورزشی  عمده، بهتره با خرید عمده کفش ورزشی هم آشنا بشید. در بیشتر رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، تنیس، بدمینتون، بدنسازی، والیبال، بسکتبال و… انتخاب کفش ورزشی از اهمیت زیادی برخورداره. در واقع اگر کفش شما از استانداردهای لازم برخوردار نباشه، در نتیجه ممکنه دچار آسیب بشید.

بنابراین در خصوص راهنمای جامع خرید لوازم ورزشی عمده، حتما باید با نکات مهم برای خرید کفش ورزشی آشنا باشید. مهم‌ترین مسئله در زمان انتخاب کفش ورزشی، توجه به رشته ورزشی هست. مثلا فوتبال، نیازمند کفش استوک‌دار هست. بنابراین باید در دسته کفش‌های استوک‌دار دنبال مناسب‌ترین کتونی باشید. به طور کلی با توجه به رشته ورزشی‌تون به دنبال کتونی باشید.

مشاهده  مقایسه خرید اینترنتی و حضوری + 35 نکته

کتونی، مهم‌ترین ابزار ورزشیه که باید حتما از برندهای معتبر خریداری کنید. در زمان خرید کتونی به برند و استاندارد توجه کنید. برای این منظور به مراکز فروش عمده کفش ورزشی مراجعه کنید. در مراکز فروش عمده کفش ورزشی، معمولا کفش‌های اورجینال به فروش میرسه. زمان خرید کفش ورزشی، به نحوه دوخت، لایه داخلی کفش، چنس پارچه یا روکش چرمی مورد استفاده برای ساخت کفش، قابلیت انعطاف، طبی بودن، پر کردن گودی پا، ساق‌دار یا ساق‌‌دار نبودن و… توجه کنید. این مسائل برای جلوگیری از آسیب‌های ورزشی در حین تمرین از اهمیت زیادی برخوردار هستن.

فروش عمده کفش ورزشی مردانه

در زمینه فروش عمده کفش ورزشی مردانه ، باید بگیم طبق تحقیقات انجام شده، آقایون نسبت به خانم‌ها به ورزش‌های پرتحرک و سنگین مثل رزمی و وزنه‎برداری علاقه بیشتری دارن. بنابراین زمان خرید کفش مردانه، به این نکته توجه کنید و کفشی بخرید که به طور کامل از عضلات و استخوان‌های پا پشتیبانی می‌کنه. توجه به کیفیت، پشتیبانی کامل، اورجینال بودن، برخورداری از استحکام و انعطاف کافی و… در زمان خرید از مراکز فروش عمده کفش ورزشی مردانه ، اهمیت زیادی داره.

فروش عمده کفش ورزشی زنانه

آناتومی و فیزیک بدن خانم‌ها از ظرافت بیشتری نسبت به آقایون برخورداره. بنابراین در زمان خرید از مراکز فروش عمده کفش ورزشی زنانه به این مسئله باید توجه کرد. برای خرید کتونی زنانه به وضعیت کف و پنجه پا دقت کنید و با توجه به این مسئله تونی بخرید. توجه به رشته ورزشی در این مسئله اهمیت زیادی داره و در زمان خرید از مراکز فروش عمده کفش ورزشی زنانه این مسئله رو حتما در نظر داشته باشید.

 

اورجینال بودن لباس و لوازم ورزشی خیلی مهمه. یعنی انقدری که توی خرید لوازم ورزشی، اورجینال بودن مهمه توی خرید هیچ ابزار و لوازمی مهم نیست. بنابراین اگر قصد خرید کتونی، لباس، جوراب، کلاه، زانوبند ورزشی و… رو دارید، حتما به این نکته توجه کنید. مراکز عمده فروشی لوازم ورزشی اورجینال، در منیریه تهران زیاده. اما باز هم توی ایران پیدا کردن مرکزی که جنس‌های اورجینال داشته باشه یکمی سخته. توی این بخش چند تا نکته در مورد تشخیص عمده فروشی لوازم ورزشی اورجینال رو به شما خواهیم گفت.

 

  • اولین و مهم‌ترین نکته برای تشخیص کتونی اورجینال، لوگو برنده. لوگوی کفش‌های فیک کاملا مشخصه. مثلا لوگوی کتونی آدیداس تقلبی، معمولا صاف و یکدست نیست یا اشتباه تایپی داره. یا لوگوی کتونی نایک غیراصل، به راحتی با ناخن خراش داده میشه و روی کتونی هک نشده.
  • در صورتی که به اورجینال بودن کتونی شک کردید، شماره سریال کفش که در بخش داخلی زبانه هک شده، رو داخل گوگل سرچ کنید و با شماره سریال اورجینال مقایسه کنید. اگر اصل نباشه با نوع اوجینال مغایرت داره.
  • قیمت کتونی اصل، گویای همه چیزه. معمولا کتونی تقلبی از قیمت خیلی کمی برخورداره.
  • نوع چسب یا دوخت اطراف کتونی، نوع پارچه و… هم در کتونی تقلبی کاملا نامرتبه.

 

برای تشخیص لباس ورزشی اورجینال زنانه یا مردانه باید به جنس لباس، مارک لباس که روی پارچه چاپ شده، قیمت و مواردی از این قبیل توجه کنید. معمولا لباس ورزشی بی‌کیفیت و غیراصل قیمت خیلی کمی داره و مارک چاپ شده روی لباس هم بعد از شست‌وشو کمرنگ میشه یا از بین میره.

بهترین عمده فروشی لباس ورزشی در تهران کجاست؟

چرا باید لباس ورزشی عمده را از تهران تهیه کنیم؟

تهران، بخصوص محله منیریه یکی از بزرگ ترین مراکز خرید لباس ورزشی به صورت عمده به حساب می آید و بسیاری از تولیدی‌ ها و عمده فروشی های لباس ورزشی کوچک و بزرگ در شهر تهران مستقر شده اند. به همین دلیل شهر تهران به‌ تنهایی چیزی در حدود ۷۰ درصد پوشاک و لباس ورزشی زنانه و مردانه مورد نیاز کشور را در برند ها و طرح و مدل های مختلف تأمین می‌ کند. بازار منیره ، خیابان فردوسی، مرکز خرید اپال و میدان گمرک از جمله بزرگ ترین مراکز خرید لباس ورزشی و لوازم ورزشی در تهران هستند.
همچنین در بازار صالح آباد تهران نیز میتوانید انواع لوازم ورزشی مانند ترازو وزن کشی، گن لاغری زنانه و مردانه، قمقمه و شیکر باشگاهی، طناب، توپ پینگ پنگ، فوتبال، والیبال و … را به صورت مستقیم با قیمت ارزان و رقابتی از فروشندگان دست اول خریداری نمایید.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *