سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم
سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم

 

یارتیم چیست و دقیقا چکار می کند؟

 

یارتیم چیست و دقیقا چکار می کند؟

یارتیم به منظور پوشش کالا و اجناس بازار عمده و معرفی بی واسطه و مستقیم آن به مغازه داران و فروشندگان خرد و کلان این محصولات در سرتاسر کشور و همچنین در جهت تسهیل مبادلات کالا، دسترسی به بازار گسترده و کاهش هزینه های طرفین مبادله راه اندازی شده است. در سامانه تبلیغاتی یارتیم عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می‌نماید. همچنین یارتیم باعث کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی شده که این عامل خود باعث رشد فروش، افزایش سود آوری، گردش مالی مناسب و راه اندازی چرخه ی اقتصاد خواهد گردید. ما بر آنیم تا با کمک متخصصین این امر و همچنین مشایعت و همراهی شما عزیزان در جهت تحقق این اهداف برآئیم.

سامانه تبلیغاتی یارتیم در پلتفرم‌های مختلفی نظیر وبسایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به معرفی گستره وسیعی از کالاهای متنوع در دسته بندهایی از جمله مد و پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر و اداری، لوازم ورزشی، سفر، سرگرمی و لوازم و پوشاک کودکان می‌پردازد.

همچنین این مجموعه تبلیغاتی زمینه‌ساز ارتباط مستقیم با تامین‌کنندگان این محصولات در بازار می‌باشد و شما می‌توانید عرضه‌کنندگان کالای مورد نظر خود را در اقصی و نقاط کشور پیدا نموده و با آنها همکاری نمائید. ارتباطی که منجر به کاهش فاصله تامین تا مصرف می‌گردد و بدون شک موجب صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها می‌گردد.

مشاهده  خرید عمده بدلیجات و اکسسوری 

از دیگر اهدافی که این سامانه تبلیغاتی در جهت تحقق آن رشد خواهد کرد، کم نمودن فاصله عرضه و تقاضا است. به گونه‌ای که هر خریدار بتواند به راحتی به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد، بررسی کند و آن را با بهترین قیمت ممکن از فروشنده دست اول محصول آن را خریداری نماید.
عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می‌نماید. کاهش قیمت کالا و نزدیک شدن قیمت آن به نرخ حقیقی باعث رشد فروش، افزایش سود‌آوری، گردش مالی مناسب و راه‌اندازی چرخه اقتصاد خواهد شد.

 

 

 

وبسایت سامانه تبلیغاتی یارتیم:

وبسایت سامانه تبلیغاتی یارتیم یکی از پلتفرم‌های جامع و پربازدید تبلیغاتی می‌باشد که با توجه به ماهیت فروشگاهی که دارد، فرصت‌های مختلفی برای نمایش آگهی در اختیار تولیدکنندگان و عمده فروشان قرار می‌دهد. در این وبسایت ما به معرفی محصولات عمده فروشان و تولیدکنندگان و همینطور مقالات مربوط به بازار عمده فروشان و تولیدکنندگان و افزایش فروش صنوف مختلف می‌پردازیم و این امکان را برای شما بازدیدکننده محترم فراهم می‌کنیم تا روزانه جدیدترین محصولات عرضه‌شده در بازار عمده فروشی یارتیم را مشاهده کرده و قیمت و کیفیت آن را با سایر محصولات مشابه موجود در بازار مقایسه کنید.

همچنین آی‌دی پاسخگوی مجازی، شماره تلفن، آدرس و سایر راه‌های ارتباطی با فروشنده را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

وبسایت یارتیم به شما کمک میکند تا بدون حضور در شلوغی بازار از جدیدترین محصولات عرضه شده در آن باخبر شده و با فروشندگان دست اول محصولات ارتباط برقرار نمائید.

  • نمایی از صفحه اصلی وبسایت یارتیم را در تصویر زیر مشاهده کنید.
مشاهده  بهترین محصول برای عمده فروشی

 

کانال تلگرام سامانه تبلیغاتی یارتیم:

کانال تلگرام سامانه تبلیغاتی یارتیم مرجع معرفی آگهی‌های عمده فروشان صنوف مختلف به تفکیک هر صنف می باشد در دسته بندی های مد و پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر و اداری، لوازم ورزشی، سفر، سرگرمی و لوازم و پوشاک کودکان می‌باشد. در کانال تلگرامی یارتیم همچنین اطلاعات دسترسی به فروشنده ها نظیر آی‌دی پاسخگوی مجازی فروشنده، شماره تلفن، آدرس و مسیریابی، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام فروشنده و … مشاهده خواهید کرد.

  • جهت استفاده از مزایای نامبرده و جستجوی محصول و فروشنده دلخواه خود در سامانه تبلیغاتی یارتیم همین حالا به کانال تلگرام یارتیم بپیوندید

 

 

پیج اینستاگرام سامانه تبلیغاتی یارتیم:

پیج اینستاگرام یارتیم با معرفی محصولات جدید، خاص و پرطرفدار عرضه شده در سایت یارتیم و همچنین معرفی فروشندگان برتر، فرصت‌های حراجی و فروش ویژه، تخفیفات و غیره به شما در خرید و انتخاب هر چه بهتر محصولات مورد نیازتان کمک میکند و البته با آموزش های موجود در پیج به افزایش فروش شما عزیزان کمک خواهیم کرد.

  • جهت مشاهده جدیدترین محصولات عرضه شده در سامانه تبلیغاتی یارتیم و اطلاع از قیمت دست اول آنها، پیج اینستاگرام یارتیم را دنبال کنید.

چگونگی درج آگهی و سفارش تبلیغات:

شما فروشنده و عرضه کننده‌ی محترم چنانچه تمایل به درج آگهی محصولات خود در سامانه تبلیغاتی یارتیم را دارید لطفا از طریق دکمه‌ی درج آگهی اقدام به ثبت نام و درج آگهی خود در سایت کنید. همچنین می توانید آگهی خود را به شماره های درج شده در سایت ارسال کنید تا کارشناسان ما در مجموعه یارتیم اقدام به درج آگهی برای شما عزیزان کنند. شایان ذکر است این راه‌های ارتباطی به منظور تعامل دوطرفه در نظر گرفته شده است و میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان ما نیز مطرح کنید.

مشاهده  یک را خوب سرمایه گذاری + 5 نکته مهم

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *