سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم
سامانه تبلیغاتی عمده فروشی یارِتیم

معرفی مراکز خرید پوشاک عمده در بازارتهران:

پاساژ رضا : پاساژی وسیع و متخصص در فروش لباس 600 واحدی در پنج طبقه؛ غالب مغازه داران این پاساژ لباس زنانه خود را به صورت تک عرضه می کنند، ولی هستند مغازه دارانی که فروش عمده هم دارند.

غالب محصولات عرضه شده در این پاساژ شامل: شومیز، شلوار، شال و روسری می باشد و برخی مغازه داران نیز لباس مجلسی و مانتو نیز عرضه می کنند.

مجتمع تجاری دلگشا : این مجتمع تجاری تازه تاسیس تا به اینجای کار مختص پوشاک بانوان است و تقریبا همان اجناسی را عرضه می کند که پاساژ رضا عرضه می کند.

این مجتمع نیز مختص تک فروشی است، ولی از آنجا که بخش بزرگی از مغازه داران تولید کننده هستند، شما می توانید خرید عمده نیز داشته باشید.

 

سرای ملی : طبقات منفی این پاساژ متعلق به خرید و فروش شلوار عمده  است، طبقات همکف و اول مختص پوشاک بانوان است که انواع تاپ، تیشرت، شومیز و تونیک را می توان در این طبقات یافت، و طبقه آخر نیز مختص فروش عمده پوشاک آقایان است که تقریبا تنوع بالایی دارند.

سرای پارسیان : طبقات منفی این پاساژ نیز مختص فروش شلوار زنانه به صورت عمده است و خرید و فروش شلوار جین نیز به وفور در این طبقات صورت می گیرد.

طبقات همکف و مثبت این پاساژ نیز به فروش شومیز و تونیک و مانتو اختصاص دارد.

بازار ملل : می توان گفت این پاساژ به صورت تخصصی بر روی فروش مانتو به صورت عمده متمرکز است؛ نا‌ گفته نماند که پاتوق تولید کنندگان و عمده فروشان مانتو در خیابان هفت تیر است.

لباس مردانه و بچه گانه را نیز می توان از بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد تهیه کرد

لباس زنانه و بچه گانه عمده لوکس را از کجا بخرم؟

در کلانشهر تهران دو خیابان اصلی برای خرید عمده لباس لوکس موجود است، یکی خیابان فلسطین جنوبی و دومی خیابان جمهوری است.

از جمله مراکز مهم خرید و برندهای مطرح این دو خیابان عبارت اند از :

  • پاساژ شانزلیزه
  • پوشاک فرد ممتاز
  • ویستور
  • پوشاک تنپوش
  • پوشاک ال سون
  • پوشاک تهران پخش
  • گروه تولیدی دلفین

شهرهای بزرگ دیگری مثل : شیراز، اصفهان و مشهد نیز کم و بیش به تولید و پخش پوشاک فعال هستند، ولی همانطور که می دانید حجم بزرگ تولید و فروش پوشاک در اختیار پایتخت است.

 

لباس ترک عمده از کجا بخرم؟

همانطور که می دانید ترکیه به دلیل همجواری با کشور ما و همچنین تولید پوشاک با کیفیت، محصولاتش در بازار ما جا باز کرده است، خرید لباس ترک به صورت عمده و به طور کلی واردات پوشاک از سال 2017 به کشور ممنوع شده است و هدف حمایت از تولید پوشاک داخلی است، ولی کماکان در بازار، لباس وارداتی را می بینیم که برای خرید و فروش آنها می بایست با احتیاط رفتار کرد. یادمان نرود که خرید جنس قاچاق هم جرم است و هم خیانت به نیروی کار داخلی

 

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

 

·        بازار بزرگ فردوسی

  • پاساژ فردوسی با قدمت حدودا 50 ساله‌ به یکی از اصیل‌ترین مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران تبدیل شده‌ است. شهرت این مرکز خرید به حدی رسیده‌ که در حال حاضر آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت هم می‌شناسند.
  • بازار برزگ فردوسیتهران درست کمی بالاتر از تقاطع خیابان فردوسی و جمهوری یا همان چهارراه استانبول قرار دارد.

 

اگر می‌خواهید با ماشین خودتان به اینجا بروید راحت‌ترین راه این است که از هر جا هستید به خیابان جمهوری بروید و بعد وارد خیابان فردوسی شوید. البته حواستان باشد که خیابان جمهوری به سمت غرب و خیابن فردوسی به سمت شمال یک‌طرفه است.

خوب است این را بگوییم که در طول هفته محدوده خیابان‌های فردوسی و جمهوری خیلی شلوغ و پرترافیک است پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ماشین خودتان به اینجا نروید. البته اگر قصد دارید با ماشین شخصی هم به اینجا بروید نگران جای پارک نباشید. همان‌طور که اشاره کردیم این پاساژ خودش پارکینگ دارد.

مشاهده  4 روش فروش عمده کالا ها در اینترنت

راحت‌ترین راه برای رفتن به مرکز فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ فردوسی استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. ایستگاه مترو فردوسی و ایستگاه مترو سعدی  نزدیک‌ترین ایستگاه است. ضمن اینکه ساعت کاری این پاساژ: از ۸:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ فردوسی تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

بازار بزرگ سینا

 

بازار بزرگ سینا یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه است که سبک پوشاک موجود در این بازار بیشتر اسپرت است.

دراصل این مکان یک بازار عمده فروشی پوشاک مردانه است ولی اگر نگاه دقیق تری بیاندازید احتمالا مغازه های تک فروشی لباس هم مشاهده خواهید کرد.

بازار سینا یا پاساژ سینا تهران در چهارراه استانبول، خیابان فردوسی، خیابان منوچهری، رو به روی خیابان ارباب جمشید واقع شده است

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان،ایستگاه مترو سعدی و ایستگاه مترو فردوسی میباشد. همچنین اگر قصد دارید با اتوبوس BRT از این مکان بازدید کنید، میتوانید سوار اتوبوس بی آر تی خط 7 شده و در ایستگاه میدان فردوسی پیاده شوید و خیابان فردوسی را به سمت پائین (جنوب) قدم بزنید.

البته از خیابان جمهوری هم میتوانید با استفاده از تاکسی و اتوبوس به چهارراه استانبول برسید. همچنین توجه داشته باشید که خیابان جمهوری به سمت شرق یک طرفه است اما مسیری دوطرفه برای اتوبوس ها ایجاد شده است.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ سینا تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

·        ساختمان پلاسکو تهران

یکی از اولین و بزرگترین پاساژهای فروش عمده لباس مردانه ساختمان پلاسکو است.

ساختمان پلاسکو تهران یک برج بلند 20 طبقه که 5 طبقه در زیر و 15 طبقه بالای زمین است. ساختمان سابق در زمان ساخت آن در 1341، بلندترین ساختمان ایران بود و بخشی نمادین از خط آسمان تهران به حساب می آمد. در 30 دی ماه 1395 در طی یک آتش سوزی این ساختمان فرو ریخت که ساخت ساختمان جدید در 20 اسفند 1400 به اتمام رسید.

همچنین توجه داشته باشید که ساختمان پلاسکو از 2 قسمت تشکیل شده است. یک بخش که اصطلاحا ساختمان شمالی نام دارد حدودا 5 طبقه است و اکثر واحد ها تک فروشی لباس مردانه هستند. بخش اصلی که برج پلاسکو نام دارد از مراکز فروش عمده لباس مردانه می باشد.

پاساژ پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری، 100 متر بعد از چهارراه استانبول واقع شده است. البته درب پشتی این ساختمان در خیابان فردوسی، کوچه طاهری می‌باشد که اغلب جهت تخلیه بار استفاده میشود.

اگر قصد خرید برای فروشگاه خود را از این مکان را دارید با استفاده از مترو میتوانید در ایستگاه های سعدی و یا میدان فردوسی پیاده شوید. البته که نزدیکترین ایستگاه مترو به ساختمان پلاسکو ایستگاه سعدی میباشد.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید آن ها به فروشگاه های فروش عمده لباس مردانه در ساختمان پلاسکو تهران سر بزنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی شرت مردانه،ست تی شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن

بهترین شهر برای خرید پوشاک عمده مشهد است.

خرید عمده پوشاک مشهد در حال حاضر به دلیل قیمت پایین و کیفیت خوب بهترین برای خرید عمده لباس مشهد است. چرا که مشهد با داشتن نیروی کار بسیار ارزان تر نسبت به تهران پوشاک ارزان تر و با کیفیت بهتری تولید میکند. . همواره دومین مقام در پوشاک بعد از تهران را کسب کرده است.

مشاهده  معرفی انبارهای لوازم آشپزخانه صالح آباد +11 انبار پر تقاضا

بهترین بازار خرید لباس عمده مشهد؟

۱)هفده شهریور:

بی شک بزرگترین بازار و بهترین بازار خرید پوشاک عمده مشهد هفده شهریور است و هفده شهریور یکی از بزرگترین بازار های پوشاک در ایران است که هزاران مغازه در صنف پوشاک را در خود جای داده دومین بازار بزرگ پوشاک در ایران است.

تولیدی های نام اشنایی در هفده شهریور فعالیت میکنند چون بزرگترین بازار پوشاک مشهد هفده شهریور است و یکی از بهترین گزینه برای خرید عمده لباس و پوشاک عمده بدلیل بودن تنوع بالا و قیمت خوب به دلیل رقابت زیاد و بودن تولیدی های زیادی در صنف پوشاک بهترین گزینه برای خرید لباس عمده است

 

۲) پاساژ کیمیا

پاساژ کیمیا یکی از قدیمی ترین پاساژ های هفده شهریور هست و تولیدی های زیاد و نام اشنایی در آن هستند

ادرس مشهد،هفده شهریور،میدان هفده شهریور مجتمع تجاری کیمیا

ساعت کاری : ۹ تا ۲۱

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

بیشتر تولیدی ها و پخش ها در طبقه +۱ مجتمع تجاری کیمیا هستند.

یکی ار بهترین جاها برای خرید لباس عمده مشهد مجتمع تجاری کیمیا هست چرا که در اینجا تولیدی های بسیاری فعالیت میکنند و بسیاری از ان ها نام اشنا هستند و ثابت شده هستند محصولات این پاساژ به این شکل دسته بندی میشه به صورت اکثریت اما واضح هست که مثال نقص هم وجود دارد.

به صورت کلی :

💰قیمت ارزان

🟨کیفیت متوسط

 

۳) سراها

سراها یکی از قدیمی ترین یازارهای مشهد هستش و بعد از کرونا بسیار رونق گرفته و درحال حاضر بسیاری از تولیدی ها پوشاک در آنجا فعالیت میکنند.

سراها به ۱۱ سرا تقسیم میشوند که با گشتن در آن ها تولیدی های پوشاک خوبی و مناسب برای هر نوع و دسته بندی لباسی که قصد خرید ان را دارید پیدا کنید.

ادرس مشهد،هفده شهریور

ساعت کاری : ۷ تا ۲۲

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

به صورت کلی :

💰تنوع بسیار بالا از نظر قیمت

🟧تنوع بالا از نظر کیفیت

 

۴)پاساژ اسمان

بی شک پاساژ اسمان یکی از بهترین پاساژ های لباس عمده مشهد هستش و تولیدی های بسیاری در ان حضور دارند و همه نوع لباس عمده در آن پیدا میشه اما تعداد اندکی از ان ها به درد خرید به صورت عمده میخورند و اکثر مغازه در اینجا تک فروشی هستند پیشنهاد ما برای خرید عمده از اسمان خرید روسری و شال هستش

ادرس مشهد،هفده شهریور،بلوار شیرودی،خیابان حنایی

ساعت کاری : ۹ تا ۲۲

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

به صورت کلی :

💰قیمت بالا

🟩کیفیت خوب

 

۵)بازار حضرتی

ابن بازار زمانی اصلی ترین بازار تولیدی ها پوشاک عمده مشهد بود اما در حال حاضر نسبت به قبل ضعیف تر شده و جاهایی که معرفی کردیم جاشو گرفتن اما بازهم این بازار یکی از بهترین بازار های خرید عمده لباس مشهد است.این بازار از بازار های قبلی که معرفی کردیم کمی دورتره اما باز هم یکی از بهترین گزینه های خرید لباس عمده مشهد است. اگر در مورد هایی که معرفی کردیم نتوستید لباسی که دنبالش هستید را پیداکنید به احتمال بالا اینجا بتونید.

مشهد پایین خیابان خیابان نواب سه

ساعت کاری : ۹ تا ۲۱

بورس انواع پوشاک مردانه و بچگانه و زنانه

در این بازار تنوع بسیار بالایی از نظر قیمت و کیفیت وچود دارد و گزینه خوبی برای خرید لباس عمده است اما اغلب تولیدی پوشاک عمده مشهد در آن به شرح زیر است.

به صورت کلی :

💰قیمت پایین

🟧کیفیت پایین

 

برای پیدا کردن بهترین جا برای خرید عمده پوشاک باید به نکات زیادی توجه کنیم تا بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم در پایین لیست مهم ترین چیز ها نوشته شده و تولیدی های پوشاکی با این مشخصات معرفی شده.

۱) ارزان بودن : تولیدی پوشاک خوب باید جنس خوب را با پایین ترین قیمت عرضه کند.

۲) ضمانت در فروش :  در ابتدای شروع کسب و کار یا حتی بعد از مدتها خیلی از وقت ها خیلی از کارارو نمیدونیم که میتونیم بفروشیم یا نه پس بسیار مهم است که ضمانت در فروش داشته باشند تا در صورت عدم فروش مرجوع کنیم.

مشاهده  بهترین محصول برای عمده فروشی

۳) راحتی در خرید عمده لباس : یکی از مهمترین چیز ها که خیلی وقت ها توجهی به ان نداریم راحنی در خرید است چرا که شما اگه بخواید برای خرید عمده لباس هر دفعه حضوری باید برید که هم بسیار زمان بر و وقت گیر و هزینه دارد یا اگر فقط به روش های قدیمی مثل تلفنی بفروشند که حتی شما ندانید چه میخرید که بدتر یا مثل تولیدی پوشاک و لباس عمده راتک که حتی برای راحتی و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان خود سایت دارند تا مشتری ها به راحت ترین حالت ممکن خرید خود را انجام دهند.

۴) خرید با تیراژ پایین: یکی دیگر از مولفه های یک عمده فروشی پوشاک خوب این است که با قیمت خوب تیراژ پایین هم بفروشد تا مجبور نشید تمام تنوع مغازتون بشه یک مدل.

۵) تنوع بالا : یکی از مهمترین مشخصه های یک تولیدی پوشاک خوب برای خرید عمده لباس تنوع بالا محصولات است برای رساندن منظور مغازه ای تصور کنید که هزار عدد لباس دارد و همه ان ها یک مدل و یک مغازه که ۵ عدد لباس دارد و در ۵ مدل کدام شانس بیشتری برای فروش دارند؟

 

پوشاک زنانه عمده قشم از تنوع زیادی برخوردار بوده و به صورت شومیز، تونیک، تیشرت، سرافون و غیره می باشند، آن ها دارای کیفیت زیادی هستند.

پوشاک زنانه عمده قشم

پوشاک زنانه یکی از نیازهای روز می باشد و از تنوع و گستردگی زیادی برخوردار هستند.

معمولاً این نوع پوشاک به صورت عمده از قشم به کشور ما را پیدا کرده اند و در بازارهای مختلف توزیع می شوند.

این لباس ها دارای کیفیت زیادی هستند و معمولاً در تناژ بالا و به صورت عمده عرضه می گردند.

برای آن ها بالاترین کیفیت ها و بهترین هزینه‌ ها در نظر گرفته می شود.

این لباس ها برای کسانی مناسب می باشند که در بازار اقدام به توزیع کالاها می‌ کنند و آن ها را در اختیار مراکز معتبر لباس فروشی قرار می دهند

 

مشخصات پوشاک زنانه عمده قشم

از مشخصات بارز پوشاک زنانه عمده در قشم می توان به جنس این محصولات اشاره کرد.

معمولاً برای این کالاها از انواع پارچه های نخی، پلی استر و غیره استفاده می گردد.

همچنین مدل های متنوع و زیبای این محصولات نیز به عنوان شاخصه اصلی کالا ها در نظر گرفته می شود.

از دیگر ویژگی های این لباس ها می توان به تنوع سایز های آن ها اشاره نمود و به صورت دخترانه و زنانه هستند.

این محصولات به صورت ست عرضه می گردند و معمولاً از هر کدام از آن ها ۱۲ و یا ۶ رنگ مختلف وجود دارد.

 

خرید پوشاک زنانه عمده قشم

هنگام خرید پوشاک زنانه عمده قشم در نظر گرفتن فاکتورهای اساسی بسیار مهم می باشد.

یکی از مهمترین گزینه ها برندهای تولید کننده می باشد دقت کنید که بر روی آن ها نام برندی وجود داشته باشد که در بین مصرف کننده ها شهرت کافی را دارا باشد.

همچنین گستردگی لباس ها نیز هنگام خرید مهم می باشد و همواره به خرید لباس های جدید با مدل های روز خرید اقدام کنید.

از دیگر نکات مهم حجم آن ها می باشد، سعی کنید حجم مورد نظر را با فاکتورهای خود تطابق دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

همچنین از دیگر نکات مهم گرفتن راهنمایی و کمک از افرادی می باشد که در این زمینه مهارت دارند

 

قیمت پوشاک زنانه عمده قشم + خرید و فروش

همان طور که می دانید قیمت پوشاک زنانه عمده قشم نسبت به قیمت انواع جزئی کالا ها بسیار مناسب تر می باشد.

عوامل و پارامترهای متعددی هستند که این قیمت‌ ها را دست خوش تغییر می کنند.

نوسانات حکم فرما در بازار ارز و همچنین تورم عامل مهمی است که باعث می‌ شود کالاها قیمت روز توزیع گردند.

همچنین در نظر گرفتن پارامترهای دیگری مانند روش خرید نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

معمولاً برای انواع لباس ها بازه قیمتی بین ۲۰ الی ۵۰ هزار تومان بیان می شود.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *